اس ام اس های سوزناک شهریور 94 [RB:Rozblog_Js]
لوگو وب سایت

وبسایت تفریحی لاو تو فان

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴

.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
هروقت دلم گرفت لبخند میزنم
به ياد کسي که براي لبخندش بارها دلم گرفت
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
کاش درد
آنقدر کوچک میشد
که پشت میز یک کافه ، می نشست
چای می خورد
ساعتش را نگاه می کرد
و با عجله می گفت “خــــــداحافـــــظ”
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
نبودنت واگـــــــیر دارد
که حتی در خیـابان هایی که هــــرگز نبوده ای
جــای خــــالی تـــــــو را حس می کنم…
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
بدترین حس وقتیه که به جای بزرگ شدن پیر بشی

.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
درد دارد تو باشی و دلم نلرزد…
درد دارد که دلتنگی عادت شود…
میبینی….
هر روز در نبودنت میمیرم….
و
روز بعد…
شعری زاده میشود که نمیشناسمش…
آری…
درد دارد…
درگیر کسی باشی که…
درگیر تو نیست…
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
بــــاز هـــــم خیال تــــو
مــــرا “برداشــــت”
کجــــا می بــــرد نمــــی دانــــم…
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
ﮐﺎﺵ میشد ﺧﻮﺩم را ﺟﺎﯾﯽ ﺟﺎ بگذارم
ﺑﺮﮔـﺮﺩﻡ ببینم ﺩیگر ﻧﯿﺴﺘﻢ
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
چه حسرتی است عبور از کنار عابرانی که عطر تو را میزنند اما هیچکدام تو نیستی!
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
گاهی از کسی عشق را میآموزی
از کسی دیگر تنفر را
امان از روزی که از یک کس هر دو را بیاموزی
آن روز، روز مرگ دل و احساست است
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
بـعـضـی گـنـاه هـا،
آنـقـدر سـنـگـیـن اسـت
کـه عـذابـش
از هـمـان مـوقـع کـه مـرتـکـب شـدی نـازل مـی شـود
مـثـل دل بـسـتـن . . !
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
بی تو هم می شود
زندگی کرد
قدم زد، چای خورد، فیلم دید، سفر رفت
فقط بی تو نمی شود به خواب رفت!
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
درد یعنی
پر از فریاد باشی ولی خفه شی
پر از اشک باشی ولی بخندی
پر از تردید باشی ولی تصمیم بگیری
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
گاهی نگاهم در تمام روز
با عابران ناشناس شهر
احساس گنگ آشنایی می‌کند
گاهی دل بی‌دست و پا و سر به زیرم را
آهنگ یک موسیقی غمگین هوایی می‌کند…
“قیصر امین‌پور”
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
همه چیز را فراموش کردم
جز چشم هایت را
که نگاهم در آن ریخته بود
و دست هایم را
که دست هایت در آن
جا مانده است
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
ناگهان دلت میگیرد از فاصله بین آنچه میخواستی و آنچه که هستی
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
برزخ یعنی بخواهی دوست داشته شوی و دوست بداری ولی دیگر نتوانی
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
خسته ام
نه از تو
از چشمهايم
كه هر روز براي ديدارت
ثانيه ها را دنبال مي كنند
تا غروب…
افسوس حتي ديگر عطرت هم
از خانه عبور نمي كند!
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
دلم نوشتن می خواهد ،دلم بغض می خواهد ،دلم تنهایی می خواهد ، دلم سفر می خواهد
دیگر دلم هیچ کس را نمی خواهد
دلم هیچ چیز نمی خواهد
دلم دیگر حتی تو را نمی خواهد
اشک هم نمی خواهد
دلم مرده است
و مرگ دیگر هیچ چیز نمی خواهد
جز مشتی خاک برای محو شدن…
.
متن غمگین نوشته سوزناک شهریور ۹۴
.
در پی ذره ای عشق
آنچه سهمم شد درین دیار
صورتی چروکیده، قلبی بیمار
خسته بر گور خود نشسته ام اینجا
خیره بر قلب سنگی آدم ها


تظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: